Przejdź do treści

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt  i  1
  • Przejdź do treści strony: Alt i 2
  • Mapa Witryny: Alt i 3
  • Wyszukiwarka: Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Twoja sugestia

Masz pomysł jak usprawnić naszą witrynę lub chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z poniższego formularza!
Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Powiatowy Urząd Pracy
w Pabianicach

ul.Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice

tel. 42 22 54 200
e-mail:

zobacz dojazd
Powiat Pabianice
wyszukiwanie ofert pracy
Strona główna » Urząd Pracy » Programy i projekty » Programy i projekty realizowane » RPO WŁ Siła biznesu - dotacje na start firmy

Kalendarium

przejdź do kolejnego miesiąca przejdź do kolejnego miesiąca
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N
1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
Kalendarium

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne oferty pracy, dodaj swój adres e-mail
Formy archiwalne

5gDPyEgQzerXDs2YX55X0uFDckU1SHb3VuOob8D4XyxfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

fuqRVo07E37pLI76iIudCM3rqVcU7CvoOdPVFImg7jZfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

0ebN-ceX6o7ixf5AgEB1t_dCGsOF99qN8JnAntMr-6hfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

KT38F6QUBk5iwIOrWZrmD2nNFScUEhbvu3KgPf2-1-lfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

-1JBbEfCB6dG3mH7ts8zXALCH7kRjPrP5zeA4_kBR6xfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

w7TMozfCHwLLygEAtUxeTf5YU5016h2xhHPVPfT6vl9fI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

5LpPGAlIkmtu7UZCkcuPS6zaofXoX4rB2gHuwQF-5vZfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

_mQo5etlv9QRSBGp_6JbNTFH0FdKmgMZIWlqU0EWkEZfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

fhiLiZdCPKyCBv4ZIBzQoWwzMRHqU7IzuWye-x99831fI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

RPO WŁ Siła biznesu - dotacje na start firmy


Aktualne informacje związane z realizacją projektu m.in. wyniki poszczególnych etapów rekrutacji, listy rankingowe, dostępne są tutaj.

Cel projektu:

zwiększenie o 60 liczby trwałych, nowopowstałych mikroprzedsiębiorstw na terenie powiatu pabianickiego.

Kto może wziąć udział w projekcie?

Osoby po 29. roku życia, zarejestrowane w PUP jako bezrobotne, którym został przydzielony I lub II profil pomocy i jednocześnie należą do jednej z następujących grup:

  • osoby po 50. roku życia
    (począwszy od swoich 50. urodzin),
  • kobiety,
  • osoby długotrwale bezrobotne
    (pozostające bez pracy przez okres ponad 12 miesięcy przed przystąpieniem do projektu),
  • osoby z niepełnosprawnościami,
  • osoby o niskich kwalifikacjach
    (tj. z wykształceniem nie wyższym niż ponadgimnazjalne, czyli bez wykształcenia, z wykształceniem podstawowym, gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym ogólnokształcącym, ponadgimnazjalnym zawodowym, zasadniczym zawodowym).

Co oferuje projekt?

  •  szkolenie przygotowujące do prowadzenia własnej firmy
    (50 godzin, zakres: procedury związane z uruchomieniem firmy, aspekty prawne i ekonomiczno-finansowe, księgowość w małej firmie, marketing i PR, warsztaty tworzenia biznesplanu)

  • dotację na start własnego biznesu w wysokości 23.100 zł
    (środki te można przeznaczyć na wydatki niezbędne do rozpoczęcia działalności m.in. na zakup sprzętów, urządzeń, maszyn, środków transportu, wyposażenie własnego stanowiska pracy, wyposażenie lokalu, w którym prowadzona będzie firma, zakup towarów handlowych i materiałów do produkcji).

Planowane efekty projektu:

  • Objęcie szkoleniem przygotowującym do prowadzenia własnej firmy 70 bezrobotnych kobiet i mężczyzn,
  • Przyznanie bezzwrotnych środków na podjęcie działalności gospodarczej 60 uczestnikom projektu.
  • Utworzenie co najmniej 60 miejsc pracy w ramach udzielonych z EFS środków na podjęcie działalności gospodarczej,
  • Prowadzenie działalności gospodarczej przez okres co najmniej 12 miesięcy.

UWAGA!

Przyznanie dotacji ma charakter konkursowy, co oznacza, że zostanie poprzedzone badaniem predyspozycji do prowadzenia własnej firmy i oceną merytoryczną pomysłów na biznes.

Planowane terminy rekrutacji:

  • I nabór: 26.09.2016-14.10.2016  Rekrutacja zakończona!
  • II nabór: 06.02.2017-07.03.2017, przy czym osoby, które złożą dokumenty rekrutacyjne w terminie:

    - od 06.02.2017 r. do 15.02.2017 r. – kwalifikowane będą do I grupy (6 osób), Rekrutacja zakończona!
    - od 16.02.2017 r. do 07.03.2017 r. – kwalifikowane będą do II grupy (16 osób). Rekrutacja zakończona!

  • III nabór: 11.09.2017-29.09.2017, przy czym osoby, które złożą dokumenty rekrutacyjne w terminie:

    - od 11.09.2017 r. do 20.09.2017 r. – kwalifikowane będą do I grupy (10 osób), Rekrutacja zakończona!
    - od 21.09.2017 r. do 29.09.2017 r. – kwalifikowane będą do II grupy (9 osób). Rekrutacja zakończona!

  • IV nabór: luty/marzec 2018

    Terminy rekrutacji mogą ulec zmianie. Prosimy o regularne śledzenie informacji na naszej stronie internetowej.

Wartość  projektu: 1 801 130,83 zł, w tym:

  • dofinansowanie : 1 780 374,29 zł
    (środki europejskie: 1 530 961,21 zł, dotacja celowa: 249 413,08 zł),
  • wkład własny: 20 756,54 zł.

Okres realizacji projektu: 01.09.2016-30.06.2019

Kontakt:

  • Biuro projektu:
    Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
    ul. Waryńskiego 11,
    pok. 309, bud. A, III piętro
    Tel. 42 22 54 207
    e-mail:
  • Przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych:
    pok. 217, bud. B, II piętro
    Tel. 42 22 54 284

 


Osoba odpowiedzialna za treść na stronie:       Paulina Kukielińska

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Rekrutacja - III nabór [ 10 ]
plik w formacie PDF Harmonogram rozmów (III nabór - 1 grupa) 10-10-17 09:57 227.03KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 227.03KB) pobierz
plik w formacie PDF Regulamin rekrutacji 07-09-17 14:10 217.48KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 217.48KB) pobierz
plik w formacie DOCX Formularz rekrutacyjny 07-09-17 14:11 247.63KB pobierz plik w formacie DOCX (rozmiar: 247.63KB) pobierz
plik w formacie DOC Formularz rekrutacyjny - starsza wersja programu Word 07-09-17 14:13 386KB pobierz plik w formacie DOC (rozmiar: 386KB) pobierz
plik w formacie PDF Karta oceny formalnej 07-09-17 14:15 199.02KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 199.02KB) pobierz
plik w formacie PDF Karta oceny predyspozycji zawodowych 07-09-17 14:16 192.84KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 192.84KB) pobierz
plik w formacie PDF Karta oceny merytorycznej 07-09-17 14:18 189.72KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 189.72KB) pobierz
plik w formacie PDF Karta oceny rozmowy kwalifikacyjnej 08-09-17 09:22 151.69KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 151.69KB) pobierz
plik w formacie DOCX Formularz odwołania 07-09-17 14:20 224.87KB pobierz plik w formacie DOCX (rozmiar: 224.87KB) pobierz
plik w formacie PDF Prezentacja ze spotkania informacyjnego 18-09-17 13:18 4.19MB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 4.19MB) pobierz
Zeskanuj kod QR, aby pobrać link do tej strony
Utworzono: 2016-09-20 13:53 | Redagował: Paulina Kukielińska 2017-10-10 09:51
Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 3378
  • 1CFkIWSLphXE09VoRqYh8ZUoZTxVsO-IdhkXXuE4CBrxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • h4OLTWQIQ_ZAKO5ueK73oUk_-TCyH-nX7WSUiAOSYTnxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • JnWE4Jiz4Q4K8TleSbMUKbKqmLss3PAXp7RNGkBaLz7xpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • SKs3L9QX-Xq65057T1H9RpNATyjruJE3Vzs5DMc7xBPxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • j67qe9qoveepMiQErGqzatcLBrjTD9ze1sBmRaEIrnDxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • RT0PYym2LYYH-VdCYTYq8Rm8YuGu3bnArozkJbh-uFTxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • 3NVIeF53htla1bBzbtCF3Da41jbBw4DrPiVJNI2jecbxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • yPzNPOc2oQpoONh9VozWEEkx-by162rCtN6Wh8E4MwfxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • tJMT0yAEPKa4dMV4zjFuNb2br3NxOUM7wiMKnj78J6XxpSO_jD2qjhZOhgz8LLjQFDTY5toTp5JCujGfqggZ8A

  • ptkf95aYpURe5V0QH1Cgy5QKDIONUtLphyVkYjU4l_dfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • bVjTlBy8Bw7EGLhAxNPdGCJvLZ0jzCQDKM6-yv0GuzxfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • 8AFl3NHNoG1We7wqrGAHEUNtn7_Ine_SM3ItS6PhCLpfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • YwaEMyDheI-rFBHKWH-BkHzRlT7n-BfI8kgI8Nj6RuVfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • QmXcng72Dw0iz5RVFTv26sbuZtklEIOwvzlmzFc8wvRfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • weWbjBHzw1VrDo91xX__xV0vVrtlFyD85uglQdWvscNfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • Ee9GcU6gqI1XgdaiAa5RWvjp8GZyxlfnff1BQbSKTeNfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • Ron-RIy5Md2wDCBNfD0RkXwy2tOKGDkw-46Deh0Ypc1fI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • XSRM4DzpTHehv0WcrpwfDrcXawqUOAyYlioC3WJJkXhfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • 33xy81887lFB57Yb4H1JLMlMS0kfOVgpDDTJ3rlbEb5fI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

  • Wjv3fyI5ElA1A9vZXjLkOX1D7lWRbwIAYOL5HteDbvBfI1ppIj4lblBiSjsLzG6-pCbrslsrDeb7gyHufceb-Q

Projektowanie stron: IntraCOM.pl